۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۱۳

استاندار کرمان:

مدیران کرمان در زمینه انتخابات شفاف و صادقانه عمل کنند

مدیران کرمان در زمینه انتخابات شفاف و صادقانه عمل کنند

کرمان - استاندار کرمان از مدیران خواست در زمینه انتخابات شفاف و صادقانه عمل کنند و گفت: هیچگونه جهت گیری بین مسئولان ارشد استان کرمان مشاهده نکرده ام.

به گزارش خبرنگار مهر، علی زینی وند ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: وضعیت شیوع کرونا در دو استان همجوار کرمان یعنی سیستان و بلوچستان و هرمزگان نگران کننده است.

وی ادامه داد: شهرستان‌های شرق و جنوب استان کرمان به دلیل همجواری با این دو استان در معرض خطر جدی هستند و باید مراقبت‌های لازم در این زمینه انجام شود.

زینی وند با تاکید بر لزوم پرهیز از برگزاری دورهمی ها افزود: همچنین با توجه به نزدیک شدن به انتخابات باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار کرمان گفت: باید در کنار ایجاد شور انتخاباتی در استان، از انجام رفتارهایی که به اپیدمی دامن می‌زند، پرهیز کنیم.

وی با تاکید بر لزوم حفظ بی طرفی دست اندرکاران برگزاری انتخابات و مسئولان متذکر شد: ما باید بدون توجه به نتیجه انتخابات و مطابق قانون به وظایفمان عمل کنیم.

زینی وند گفت: باید زمینه برگزاری انتخاباتی امن، سالم در استان فراهم شود و مردم بتوانند به سهولت در انتخابات شرکت کنند.

وی از مدیران خواست در زمینه انتخابات شفاف و صادقانه عمل کنند و افزود: هیچ‌گونه جهت گیری در بین مسئولان ارشد استان کرمان مشاهده نکرده‌ام.

زینی وند با تاکید بر اینکه از هم اینک باید آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را داشته باشیم، گفت: مسئولان توجه داشته باشند نزدیک شدن به پایان دولت نباید باعث بی مسئولیتی و رهاشدگی کارها شود.

استاندار کرمان تاکید کرد: اینگونه نباشد که بعد از برگزاری انتخابات تا زمان تحویل دولت به رئیس جمهور جدید ادارات رها شوند و ما باید به مردم خدمت کنیم.

وی همچنین از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست مصرف برق را در مجموعه خود مدیریت کنند و افزود: معاونت توسعه استانداری تاکید شده در صورتی که اداره‌ای در این زمینه کوتاهی کرد، برق آن دستگاه قطع شود.

زینی وند گفت: به مناسبت ۱۴ و ۱۴ خرداد باید فضاسازی مناسب در ادارات استان انجام شود.

کد خبر 5221353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha